söndag 1 februari 2015

Aktiviteter på gång under våren

Kristina och jag träffade för ett bra tag sedan nu Jennie Hallström på Svenska Ridsportförbundet för att planera för några aktiviteter under våren.

Som det ser ut nu kommer det att bli en Special Olympics aktivitet på Enköpings Ridklubb den 25-26/4. Lördagen den 25/4 kommer det bli träning för Hanna och Cathrine på sen eftermiddag/kväll. På söndagen hoppas vi kunna bjuda in andra Special Olympics ryttare, bland annat de som sökte om att få åka till LA men inte kom med. Det kommer också erbjudas deltagande till Special Olympicsryttare från Uppland som en del i att nyttja de medel Enköpings Ridklubb fick från Kilens Fältrittklubb när de lade ned. Vi hoppas det finns ryttare som vill delta! Inbjudan skall komma från Svenska Ridsportförbundet så håll utkik!

Den 13-14/6 kommer det att bli uppladdning för Hanna och Cathrine, en träningshelg bara för dem, också den på Enköpings Ridklubb. Då skall vi finslipa inför LA. Då är det bara drygt en månad kvar till vi åker!

Vi håller också på att se om det går att ordna några andra tillfällen till träning exempelvis i samband med Lokal dressyrtävling i Enköping 10/5.

Närmast laddar vi för PreCampen i Stockholm 6-8/3.

Jag börjar också få koll på VAD det är tjejerna skall rida i LA. Det är ett nytt program (har fått Hannas men inte Cathrines). Har också fått information om vad Trailbanan innehåller men även där har jag bara fått travinformationen och inte galoppdelen. Men det bör vara på gång till mig snart hoppas jag.

/Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar